АНКЕТНА КАРТА ЗА КАЧЕСТВОТО НА АДМИНИСТРАТИВНОТО ОБСЛУЖВАНЕ

Печат

Уважаеми клиенти,

Вашето мнение е важно за нас. Ще сме Ви благодарни, ако го споделите чрез попълване на тази анонимна анкетна карта. Отговорите Ви ще ни помогнат да подобрим нашата работа и обслужването на клиентите.

Благодарим Ви предварително за участието в анкетата!



1. Лесно ли се намира информация за услугите извършвани от Община Разград ?
да   не   не мога да преценя
2. По какъв начин получихте информация за предоставяните услуги ?
чрез обслужващите служителите/лично/
чрез информационните табла
чрез интернет сайта
по друг начин
3. В каква степен получавате нужната Ви информация ?
напълно
отчасти
не мога да преценя
4. Какво е отношението на служителите, които Ви обслужват ?
вежливо
формално и нелюбезно
грубо  
5. Получихте ли необходимата Ви услуга?
да   не   в момента все още се изпълнява
6. Посочените срокове за изпълнение на услугата спазват ли се?
да   не   не мога да преценя
7. Служителите, които Ви обслужват достатъчно компетентни ли са?
да   не   не мога да преценя
8. Доволни ли сте от бързината, с която Ви обслужват?
да   не   не мога да преценя
9. Налага ли се да посещавате служители от специализираните отдели, за да Ви бъде извършена услугата?
да, винаги
често   рядко   никога
10. Къде според Вас е най-добре да се извършва обслужването ?
в специализиран офис
по работните места на служителите
чрез интернет
по друг начин
(уточнете как)
11. Кой аспект от обслужването смятате, че най-много се нуждае от подобрение ?
достъп до информация
качество на предоставяната информация
отношение на служителите към клиента
качество на обслужването
друго
(моля посочете)
12. Какви са Вашите препоръки за подобряване на административното обслужване в Община Разград ?
 

Страницата razgrad.bg използва "бисквитки" само , за да Ви предостави нужното съдържание. Повече за това, как използваме "бисквитките" може да прочетете тук.

Приемам "бисквитките".
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk